úterý 18. října 2016

Podzimní jezevčík

Nejraději v těchto deštivých a chladných dnech něco tvořím. Blíží se synův svátek a mě napadlo, uháčkovat pro něj nějaké zvířátko. Vybrat ale to správné mi dalo zabrat. Chtěla jsem něco originálního, ne moc velkého a zároveň jednoduchého. Pro inspiraci jsem nakoukla i na stránky Stip&HAAK, kde jsem našla tohohle krásného jezevčíka. Najdete tam i návod, který je jednoduchý a s překladem celkem srozumitelný. Zkrátka, pokud háčkujete, tak to hravě zvládnete.

háčkovaný pes jezevčík





   
Nožičky mi podle návodu vycházely hrozně veliké, tak jsem je na konci stáhla do kuličky, vypadá to lépe, stejně tak ocásek by byl hodně tlustý.


crochet dog animal


Jeden večer jsem práci zapomněla uklidit ze stolu a syn ráno nedokončeného pejska viděl. Moc se mu líbil, tak doufám, že ještě udělá hodně radosti.
krásný den
Lorein

1 komentář:

  1. Jéé ten je super :) pamatuji si že mi vždycky mamka taky nějaké zvířátko háčkovala :D bohužel já to neumím :D
    Jinak na mém blogu probíhá giveaway, kdyby jsi měla zájem: http://www.terripeterk.com/2016/10/give-color-to-your-hair-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...