neděle 8. listopadu 2015

Podzimní Paříž

Dlouho jsem se už neozvala, z velké části na tom má zásluhu plánování výletu do Paříže. Chtěla jsem si vše dokonale připravit a na ostatní věci už nezbýval čas. Naše dovolená nám nakonec vyšla přesně tak, jak jsme si představovali. Paříž nás okouzlila svou krásou a obrovskými stavbami. Počasí nám také přálo a já tak mohla oslavit své narozeniny v nejkouzelnejší atmosféře.


Podzim je mé nejoblíbenější roční období a Paříž byla krásná. V parcích ještě kvetly květiny a sluníčko příjemně zahřívalo.
Stihli jsme většinu památek, prošli se podél Seiny, vyšplhali na Montmartre, ochutnali typickou palačku i makronky. Před Eiffelovkou jsme si připili na moje narozeniny.
Elegance místních postarších pánů je pastva pro oči. Dokáží nakombinovat žlutý svetr a červené kalhoty tak skvěle, jak by to žádný Čech nezvládl.

Z parku Jardin du Luxemburg jsem byla unešená. To je přesně to místo, kde bych s chutí trávila volné chvilky. Lidé se zde potkávají, tráví tu polední pauzu, děti si pouštějí lodičky a dědové hrají tradiční petangue.
Domů jsme si přivezli pár suvenýrů. Eiffelovku  do ložnice a plechovou cedulku do jídelny. Chtěla jsem si koupit i nějaký skvělý módní kousek, ale na cestu do Paříže jsem se tak připravovala, že jsem si nakoupila spoustu oblečení. Takže jsem pak už vlastně nic nepotřebovala. Ale jednu jednoduchou sukni jsem si přivezla.
Krásný podzimní dny
Lorein


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...