středa 11. listopadu 2015

Obal na kapesníčky

Už dlouho jsem chtěla udělat nějaký obal na papírovou krabičku s kapesníčky. Koukala jsem hlavně na háčkované návody, ale nějak se mi to nezdálo. Většina vzorů je dírkatá a pak prosvítá ta krabička. Teď před Vánoci, kdy začínají být drobné vlastnoručně vyrobené dárky opět aktuální, jsem se na jednu krabičku vrhla. Měla jsem doma zbytek látky, kterou jsem si jednou koupila v galantérii ve slevě.


Ušila jsem navlékací obal a protože dole trochu odstával od krabičky, udělala jsem tunýlek a provlékla tam gumičku. K Vánocům chci nejméně dva obaly ušít jako dárek, tak jsem si to pěkně zkusila. Navíc teď máme doma všichni rýmu a pohled na nehezkou papírovou krabičku už mě nebavil.





Krásné odpoledne
Lorein


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...