čtvrtek 6. srpna 2015

Trocha šití

Musím se přiznat, že neustále dělám víc věcí najednou. Teda ne doslova najednou, ale mám hodně věcí rozpracovaných. Momentálně si potřebuji koupit zip na polštářek, došít synovi mikinu, háčkuju pro kamarádku dárek a potřebovala jsem si zúžit košili. Tak dneska jsem po dlouhé době opět vyndala šicí stroj a rozhodla se dodělat tu mikinu. Když už jsem byla v šicí náladě, ušila jsem z reklamního trička a zbytku úpletu tričko pro syna. Nakonec se mi i docela povedlo a manžel prohlásil, že bych mohla příště ušít i něco pro něj. Jediný problém který u šití mám je, že vždycky tak v polovině práce propadám beznaději a říkám si, že se to určitě nepovede. Je to tím, že se šitím nemám ještě moc zkušeností a tak si neumím dost dobře představit výsledek.




Krásný tvořivý večer.
Lorein

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...