středa 19. srpna 2015

U nás už přestalo pršet

Já osobně nemám vůbec ráda teplo, zvlášť ještě takové co bylo posledních několik týdnů. Tak moc jsem se těšila, až se ochladí a dočkala jsem se. Mám strašně moc ráda ty večery, kdy se brzy stmívá a já si můžu udělat čaj a zapálit svíčku.
Včera jsme byli se synem na výletě. Půl dne jsme chodili venku v dešti, ale mě to vůbec nevadilo. Koupila jsem konečně zip a dnes jsem mamce došila polštářek. Je z látky, která mi zbyla ze šití sukně. Na polštářek je jako dělaná a navíc se našim skvěle hodí do obýváku. Ještě jsem dnes stihla synovi ušít rifle ze starých manželových, ale to vám ukáže zase jindy :-)
Po roce a půl mi vykvetla má jediná orchidej. Dostala jsem ji od babičky za promoci. Ale nejsem asi moc velká pěstitelka, vyrostli jen tři poupátka, ale i tak mám radost.
Užívám si teď poslední dny, než půjde syn do školky a nastanou nám povinnosti. Ještě mu chci ušít pyžamko a koupit bačkůrky a je plně vybaven. Už se moc těší :-)
No a my s manželem se těšíme na romantický zájezd na podzim, včera jsme ho konečně zamluvili.

coffee orchid
Přeji krásné odpoledne
Lorein

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...