pondělí 13. července 2015

Tentokrát něco pro mě - kolová sukně

 Během posledních dní jsme nebyla schopná vůbec nic dělat. Nemám ráda hic a tak jsem se těšila, až bude zase trochu pod mrakem. Čekala jsem na objednanou zásilku látek a plánovala, co z nich ušiju. Na pár dní jsem si zajela se synem k mamce, která měla dovolenou a tak jsme si užili takové malé prázdniny. Zašla jsem s kamarádkou na vínko a užívala si volna.
Tentokrát jsem si ušila sukni. Ze všech stran jsem neustále slyšela o kolové sukni, tak jsem se rozhodla, že ji vyzkouším. Je to opravdu jednoduché. Nejdůležitější pro mě bylo vybrat vhodnou látku, protože se v tom vůbec nevyznám. Ale asi jsem koupila dobře, i se vzorem jsem spokojená. Chtěla jsem ji bez zapínání, takže jsem k ní přišila náplet. Je to úplně první věc, kterou jsem pro sebe ušila.





Mamce krásně rozkvetla hortensie, tak jsem si pár květů nařezala do vázy. Jsou nádherné.




Přeji klidné a inspirativní odpoledne
Lorein

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...