sobota 10. ledna 2015

Zimní pohodička

Přeji krásnou sobotu,
poslední dobou se tvoření moc nevěnuji. Přeci jen si se synem užíváme hodně sněhu a děláme spolu spoustu aktivit. Také jsem se přihlásila do výměny aktivit pro děti. Je to celkem časově náročné, ale o to víc se těším na výsledek, až mi přijdou aktivity od ostatních maminek. Určitě se tady o tom zmíním.
Ale přeci jen trochu háčkovat jsem teď začala. Sestře jsem slíbila uháčkovat girlandu, tak jsem se do toho pustila. Taky mám ještě něco déle rozděláno, uvidíme, jak rychle to dokončím.
Můžete si všimnout mého "nového" košíku na háčkování. Koupila jsem ho před Vánoci v Jysku a měli jsme ho na ovoce, ale bylo mi ho líto, tak nakonec je na háčkování :-)



Převlékla jsem postel do hvězdiček, aby nás trochu zahřály v téhle zimě.

wood bed stars

Přeji krásnou a inspirativní sobotu
Lorein

1 komentář:

  1. Nádherný košiček. Já mám na klubíčka proutěný,ale tento bych taky brala ;-) třeba i na kosmetiku ;-)

    http://aestylesvet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...