středa 17. prosince 2014

Má první vánoční výměna

Jak už jsem tady asi psala, letos jsem se poprvé zúčastnila výměny.  Vždy jsem měla ráda překvapení, ale poslední dobou zjišťuji, že čím jsem starší, tím méně ho mám ráda. Ráda dostávám věci, které se mi opravdu líbí a neumím moc dobře předstírat radost ze špatně zvoleného dárku. Asi proto jsem k výměně přistupovala zodpovědně a snažila se udělat dárek, který bude vánoční a zároveň může být vystavený po celý rok. Byla jsem přiřazena k Radce (její blog je tady). Vyrobila jsem háčkované muffiny a sušenky a také srdíčko s vyšitou vločkou. Přidala jsem voňavý pytlíček a celé to zabalila do sáčku s bubínky.

crochet christmas sweets



Pro mě tvořila šikovná Eva (její blog zde). Její dárek mě dostal. Mám strašně ráda šité postavičky, zajíčky, andílky. A když jsem rozbalila balíček byla jsem štěstím bez sebe. Udělal mi ohromnou radost. Přišla mi panenka a šité srdíčko s kartičkou. Moc si vážím dárků. Musely dát ohromnou práci. Ještě jednou, Evičko, moc děkuju.

doll heart


Výměna mě naprosto nadchla a už se těším na nějakou další.
Krásný den
Lorein



1 komentář:

  1. Luci, máš krásné háčkované věcičky! Jsem ráda, že jsem ti udělala panenkou radost a já moc děkuji za dáreček, co jsi mi poslala! :)
    Pa Eva

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...