úterý 20. května 2014

Moje první kulaté koláče

Dnešní den byl krásný, sluníčko svítilo už od rána a já netrpělivě hlídala, kdy mi přijde balíček. Čekala jsem materiály pro mé nové podnikání, no uvidíme, doufám, že se to rozjede a budu slavit úspěch :-) Zatím nechci nic zakřiknout. Takže i když jsem si plánovala, že si půjdu po obědě se synem lehnout, raději jsem studovala materiály a na spaní nedošlo. Odpolední spánek se tedy přesouvá na zítřek :-)
Odpoledne jsem upekla koláče, chtěla jsem zkusit klasické kynuté kulaté. Dělala jsem s mákem, jablky a tvarohem. Ale bohužel žádná sláva, tak už je asi příště dělat nebudu. Přiznávám, že každý to prostě neumí. 
A protože poslední dobou mám takovou menší háčkovací horečku, tak jsem prostě zase musela něco vytvořit. Materiál teda už rychle dochází, ale alespoň malý kelímek na pastelky pro syna. Budu muset udělat větší objednávku, protože nápadů na tvoření mám spoustu. V první řadě chci udělat polštář do ložnice.
Jak jste strávili krásné úterý, vy moji milí?






No jo, stůl je lepší materiál na kreslení, než papír :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...