úterý 8. dubna 2014

Recept na Nebeskou Máňu

V neděli jsem byla domluvená s paní z Mary Kay, že mi přijede předvést nějaké produkty značky. A protože jsem chtěla být skvělou hostitelkou, hledala jsem nějaký výtečný moučník, který by se rozplýval na jazyku. Miluju zakysanou smetanu, proto jsem se rozhodla pro Nebeskou Máňu. Je opravdu skvělá. 
Bohužel při pečen jsem měla menší problém, zapomněla jsem dát do piškotu žloutky, protože jsem si recept špatně opsala, takže jsem musela péct znovu. Dezert nakonec všem moc chutnal. Tak zkuste také a dejte mi vědět, jaký byl. :-)

Recept:
20 dkg polohrubé mouky
20 dkg moučkového cukru
4 vejce
10 lžic oleje
10 lžic horké vody
1/2 prášku do pečiva

na krém:
3/4 l mléka, 3 vanilkové pudinky, 20 dkg moučkového cukru, 3 zakysané smetany, 1/2 balíčku piškotů, káva

Postup:
Žloutky utřeme s cukrem, přidáme olej, vodu, mouku, prášek do pečiva, lehce vmícháme sníh z bílků. Pečeme při 160 C asi 20 minut. Poté necháme vychladnout a uděláme si krém. Ve 3/4 litru mléka uvaříme 3 pudinky s 20 dkg cukru.Po vychladnutí vmícháme 3 zakysané smetany. Piškot potřeme polovinou krému a poklademe dětskými piškoty namočenými v kávě, navrh potřeme zbytkem krému a posypeme kakaem.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...