čtvrtek 3. dubna 2014

Pletení z papíru / Knitting from paper

Posledních pár dní jsem po večerech pletla. Slíbila jsem mamce uplést věnec, aby si ho ozdobila na Velikonoce. Zároveň jsem si udělala jeden věnec i pro sebe, potom ještě košíček na schodiště a pár dekorací. Není to sice úplně ono, koupila jsem moc světlé mořidlo, takže nápisy prosvítají, ale mám z toho velkou radost. Pletení z papíru je naprosto skvělá záležitost, moc mě to baví. Až na to motání ruliček :-) Hlavně je to něco, co si vyrobíte vlastně zadarmo.
Také už se pomalu chystám zkrášlovat zahradu. Chci si osázet koryto a zasadit pár ovocných stromků a keřů.

The last few days I was knitting in the evenings. I promised my mom knit a garland that it was decorated for Easter. At the same time I made a wreath for yourself, then have a cupcake on the stairs and a few decorations. It's not quite it, I bought a very light stain, so the inscriptions show through, but I'm very happy. Knitting paper is absolutely great thing, I love to do. Except for the rewinding of rolls :-) Mainly it's something you make your own for free. 
Also it is nearing beautify the garden. I want to plant a trough plant a few fruit trees and shrubs.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...